Wycieczka Zakopane 2019

24 września 2019 rozpoczęła się krótka, bo tylko 4-dniowa, ale pełna wrażeń i emocji, wycieczka do Zakopanego. Po drodze zwiedzaliśmy dawną stolicę Polski – Kraków. Zobaczyliśmy Sukiennice, Kościół Mariacki oraz podziwialiśmy wnętrze kościoła Franciszkanów, gdzie mogliśmy zobaczyć wspaniałe witraże Wyspiańskiego. Zaraz po przybyciu i zakwaterowaniu podziwialiśmy piękne widoki z naszych okien. Zjedliśmy obiadokolację i mieliśmy czas na piłkarzyki, ping-ponga i inne zabawy. Drugiego dnia po zjedzeniu śniadania o godzinie 8.00 wyruszyliśmy na wycieczkę do Tatrzańskiego Parku Narodowego na spacer po Dolinie Kościeliskiej. Jest to jedna z najpiękniejszych dolin polskich Tatr. Obfituje ona w niezwykłe formy skalne oraz jaskinie. Wracając, podziwialiśmy przepiękne Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej w Zakopanem na Krzeptówkach. Kolejnego dnia wybraliśmy się na spacer po Zakopanem. Przeszliśmy ,,Drogą Pod Reglami” oraz wjechaliśmy na Gubałówkę, skąd podziwialiśmy piękno naszych polskich Tatr. Zobaczyliśmy Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej i groby wybitnych Polaków na Cmentarzu Zasłużonych na Pęksowym Brzysku. Następnie udaliśmy się na przechadzkę po Krupówkach. Wieczorem odbył się konkurs – Partyzant Roku 2019. Polegał on na jak najcichszym przejściu po wyznaczonym torze i wykonaniu zadań. I miejsce zajął Krystian Wójcik. Przez cały wyjazd dopisywała nam piękna pogoda. Za rok na pewno odwiedzimy nasz pensjonat Pana Andrzeja Skupnia.